Az „Y és a Z generáció erre nagyon fogékony” – De mi az az insurtech?
Absztrakt
Az Y és a Z generáció fogyasztási, kommunikációs és közösségi szokásait ma már teljes mértékben meghatározzák a digitális és online megoldások. Sok szektor alkalmazkodott ehhez, a biztosítások terén viszont – az ágazat sajátosságaiból is adódóan – nehezebb kiaknázni minden lehetőséget. Az insurtech megoldások ezen változtathatnak. Páros interjúnk Imre Katával, a CHERRISK kommunikációs vezetőjével, és Zámbó Annával, a cég kommunikációs stratégiáját készítő Republic Group PR igazgatójával.
##submission.downloads##
Megjelent
2020-03-31
Hogyan kell idézni
-, .-. Az »Y és a Z generáció erre nagyon fogékony« – De mi az az insurtech?, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 67(3), p. 183–185, 2020.
Folyóirat szám
Rovat
Hírek