Marketing információbrókereknek
Kulcsszavak:
marketing, információszolgáltatás, minőségbiztosítás, információs brókerAbsztrakt
Az információbróker-marketing alapjai megegyeznek a szolgáltatásmarketingével, amely a könyvtárak tevékenységére is éppen úgy vonatkozik. Ez magába foglalja a piac azonosítását, szegmentálást, a minőségirányítást, eladásösztönzést és a folyamatos fejlesztést Specifikum viszont az egyedi információ; illetve tudásigények szolgálata, ügyfeleknek való menedzselése. A cikk e pontok szerint marketingszempontokat és kipróbált gyakorlati fogásokat sorol fel az információs tanácsadási szolgáltatások művelői számára.
##submission.downloads##
Megjelent
2018-03-01
Hogyan kell idézni
Mikulás, G. Marketing információbrókereknek, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 51(12), p. 549–556, 2018.
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek