Könyvtárgazdaságtan III. - Piacképes-e a könyvtári szolgáltatás, avagy a szolgáltatásmarketing eszközei könyvtári nézőpontból

Szerzők

  • Alföldiné Dán Gabriella

Kulcsszavak:

könyvtárügy, kulturális szolgáltatás, marketing, public relations

Absztrakt

A könyvtár terméke a szolgáltatás: helyettesíthető, megfoghatatlan, elválaszthatatlan, ingadozik, romlékony, differenciálatlan. A személyzet mint a marketing legfőbb tényezője. Public relations a könyvtárban. Ki fizet a könyvtár termékéért?

##submission.downloads##

Megjelent

2018-04-26

Hogyan kell idézni

Alföldiné Dán, G. Könyvtárgazdaságtan III. - Piacképes-e a könyvtári szolgáltatás, avagy a szolgáltatásmarketing eszközei könyvtári nézőpontból, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 43(9), p. 340–345, 2018.

Folyóirat szám

Rovat

Cikkek