Könyvtárgazdaságtan III. - Piacképes-e a könyvtári szolgáltatás, avagy a szolgáltatásmarketing eszközei könyvtári nézőpontból
Kulcsszavak:
könyvtárügy, kulturális szolgáltatás, marketing, public relationsAbsztrakt
A könyvtár terméke a szolgáltatás: helyettesíthető, megfoghatatlan, elválaszthatatlan, ingadozik, romlékony, differenciálatlan. A személyzet mint a marketing legfőbb tényezője. Public relations a könyvtárban. Ki fizet a könyvtár termékéért?
##submission.downloads##
Megjelent
2018-04-26
Hogyan kell idézni
Alföldiné Dán, G. Könyvtárgazdaságtan III. - Piacképes-e a könyvtári szolgáltatás, avagy a szolgáltatásmarketing eszközei könyvtári nézőpontból, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 43(9), p. 340–345, 2018.
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek