Integrált könyvtári rendszeren alapuló információs szolgáltatások egy nagyvállalat tudásgazdálkodási rendszerében I.

Szerzők

  • Kóródy Judit

Kulcsszavak:

könyvtári rendszer, információs rendszer, információszolgáltatás, tudás alapú társadalom, nagyvállalat

Absztrakt

A vállalati könyvtárak szerepe az elmúlt 10-15 évben alapvetően megváltozott: a fenntartó által igényelt szakirodalom gyűjtésének és archiválásának aránylag statikus szerepétől el kellett jutniuk a felhasználóikat piaci versenyelőnyhöz juttató, a változásokhoz rugalmasan alkalmazkodó, kreatív, dinamikus információszolgáltató szerepéig. A cikk első része bemutatja, hogy a korábbi vállalati szakkönyvtárak bázisán alakult ún. infotéka milyen módszerek és eszközök segítségével, szemléletének rugalmas változtatásával hogyan tudott sikeresen integrálódni fenntartója, egy hazai nagyvállalat tudásgazdálkodási rendszerébe.

##submission.downloads##

Megjelent

2018-03-01

Hogyan kell idézni

Kóródy, J. Integrált könyvtári rendszeren alapuló információs szolgáltatások egy nagyvállalat tudásgazdálkodási rendszerében I., Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 52(3), p. 115–121, 2018.

Folyóirat szám

Rovat

Cikkek