Minőség és könyvtár. Minőségfejlesztés a könyvtárban
Kulcsszavak:
könyvtár, kulturális szolgáltatás, minőségbiztosítás, munkateljesítményAbsztrakt
A politikai, társadalmi, gazdasági, technológiai változások és az ezekhez való folyamatos alkalmazkodás, a kihívások és az erősödő piaci szemlélet arra ösztönzik a könyvtárakat, hogy egyre nagyobb gondot fordítsanak szolgáltatásaik minőségére. A TQM (átfogó minőségelvű irányítás) könyvtári alkalmazásához és az ehhez kapcsolódó szemléletváltozáshoz elsősorban a felhasználó igényeiből kell kiindulni. A minőségi szemlélet elterjesztésének fontossága és szükségessége egyre sürgetőbben jelentkezik az Európai Unióhoz való csatlakozás tekintetében is.
##submission.downloads##
Megjelent
2018-04-23
Hogyan kell idézni
Zalainé Kovács, É Minőség és könyvtár. Minőségfejlesztés a könyvtárban, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 45(5), p. 170–175, 2018.
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek