Piaci tanulmányok online keresése

Szerzők

  • Roboz Péter

Kulcsszavak:

-

Absztrakt

Az üzleti élet, a magánvállalkozások örvendetes hazai felpezsdülése nálunk is előtérbe állítja a marketingmunka fontosságát. A vezetői döntések előkészítésének háttereként jó szolgálatot tehetnek a marketingtanulmányok. Drága, testre szabott tanulmány elkészíttetése előtt azonban érdemes szétnézni a tanulmányok „piacán": talán érdemes meglévő tanulmányok felkutatásával próbálkozni. Ehhez járul hozzá az itt közölt cikk, amely annak ellenére, hogy a mintegy egy évvel ezelőtti állapotot mutatja be - és tudjuk, hogy azóta ez az információs szegmens is sokat fejlődött -, talán segítséget nyújt az információs szakembereknek vállalkozási döntések támogatására alkalmas, kész tanulmány tálalásával.

##submission.downloads##

Megjelent

2018-05-10

Hogyan kell idézni

Roboz, P. Piaci tanulmányok online keresése, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 41(10), p. 404–411, 2018.

Folyóirat szám

Rovat

Cikkek