A nyitott és távoktatás, az informatika növekvő szerepe a franciaországi mérnökképzésben. A CESI példája

Szerzők

  • Moson Péter
  • Pálvölgyi Mihály

Kulcsszavak:

-

Absztrakt

A Pannonia távoktatási menedzserképző TEMPUS projektnek köszönhetően e beszámoló két szerzője 1993 júniusában tanulmányúton járt Franciaországban. Útjukat a Felsőfokú Ipari Tanulmányi Központ (CESI), ez a mérnököket képző-továbbképző intézmény szervezte. Szerzőink útjuk során tapasztalatokat gyűjtöttek a nálunk is örvendetesen egyre fontosabb szerepet játszó nyitott és rugalmas távoktatás témaköréből [1,2], mely oktatási forma a könyvtárosok és információs szakemberek képzésében is mindinkább meggyökeresedik [3]. Ezért is különösen érdekes: mit láttak, mit hallottak Párizsban, az „ámulások szent városában" és az országban úticéljukat illetően.

##submission.downloads##

Megjelent

2018-05-10

Hogyan kell idézni

Moson, P., Pálvölgyi, M. A nyitott és távoktatás, az informatika növekvő szerepe a franciaországi mérnökképzésben. A CESI példája, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 41(11-12), p. 463–469, 2018.

Folyóirat szám

Rovat

Cikkek