Moodle az ELTE Egyetemi Könyvtárban: e-learning keretrendszerrel támogatott könyvtári önértékelés
Kulcsszavak:
önértékelés, minőségbiztosítás, szervezet, keretrendszerAbsztrakt
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) Egyetemi Könyvtára 2010-ben alkalmazta először a könyvtári hálózat szervezeti önértékelésének támogatására az ELTE e-learning rendszerét, a Moodle-t. A szerző célja a projekt moderátoraként és az önértékelési útmutató egyik szerzőjeként a Moodle rendszer használata során szerzett tapasztalatainak megosztása azokkal a könyvtárakkal, ahol önértékelést végeztek, végeznek, vagy éppen erre készülnek, azonban még nem döntöttek a projekt technikai hátteréről.
##submission.downloads##
Megjelent
2012-06-11
Hogyan kell idézni
Köntös, N. Moodle az ELTE Egyetemi Könyvtárban: e-learning keretrendszerrel támogatott könyvtári önértékelés, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 59(7), p. 278–292, 2012.
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek