Megjegyzések a vezetéstudomány helyéről a könyvtárosképzésben

Szerzők

  • Mándy Gábor (Közreműködő)

Kulcsszavak:

-

Absztrakt

A vezetéstudományt könyvtárvezetők bevonásával célszerű tanítani (akik képesek rá, hogy az elméletet a könyvtári gyakorlatba ágyazzák), és a hallgatók is csak akkor veszik igazán használ, ha előzetesen már szereztek némi gyakorlati tapasztalatot. A Sheffieldi Egyetemen egyéves munkavégzés után vehetik fel a hallgatók a vezetéstudományi kurzust. Kiscsoportos formában saját tapasztalataik megbeszélésére is mód nyílik. Ezenkívül szerepjátékok, esettanulmányok, vezetői játékok, konkrét könyvtárak problémáinak megoldása, képmagnóra vett pályázati beszélgetések stb. segítségével igyekeznek növelni a végzett hallgatók realitásérzékét, önismeretét és vezetési készségéi.

##submission.downloads##

Megjelent

2018-06-07

Hogyan kell idézni

Bob, U. Megjegyzések a vezetéstudomány helyéről a könyvtárosképzésben, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 35(4), p. 152–155, 2018.

Folyóirat szám

Rovat

Cikkek