EFQM-alapú szervezeti önértékelés: a könyvtári önértékelés egy lehetséges útja

Szerzők

  • Eszenyiné Borbély Mária

Kulcsszavak:

-

Absztrakt

Könyvtári mindennapi kommunikációnk részévé, szaknyelvünk alapfogalmaivá váltak az utóbbi évtizedben a minőségbiztosítás, minőségfejlesztés, minőségmenedzsment, minőségi szolgáltatás szavak, kifejezések. Vannak-e olyan eszközök a kezünkben, amelyekkel hatékonyan tudjuk mérni, értékelni könyvtárunk adottságait és ezekre építve eddig elért eredményeinket? Ebben a tanulmányban egy könyvtári önértékeléshez készült, több könyvtárban már sikeresen alkalmazott eszközkészlettel ismerkedhet meg az érdeklődő olvasó.

##submission.downloads##

Megjelent

2009-02-26

Hogyan kell idézni

Eszenyiné Borbély, M. EFQM-alapú szervezeti önértékelés: a könyvtári önértékelés egy lehetséges útja, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 56(9), p. 408–421, 2009.

Folyóirat szám

Rovat

Cikkek